Frequently Asked Question
Jak przebiega proces naprawy?
Ostatnio odświeżony około miesiąc temu
ZGŁOSZENIE
- Wypełnij zgłoszenie na stronie a w odpowiedzi skontaktuje się z Tobą nasz konsultant techniczny.
DIAGNOSTYKA
- w pierwszej kolejności spróbujemy zdalnie usunąć problem - w 95% przypadków - sprawę można rozwiązać za pomocą zdalnej pomocy.
NUMER NAPRAWY
- na podany email otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i numer zgłoszenia, numer twojego zgłoszenia jest numerem sprawy (naprawy). Przez cały przebieg naprawy ten numer będzie identyfikował Twoje zgłoszenie. Jeśli producent nada własny numer naprawy identyfikujący w jego serwisie - dodamy w opisie zgłoszenia. Otrzymasz informację o podjętych działaniach i instrukcję postępowania. W każdym momencie możesz zalogować się w panelu vasup.pl aby dopytać o szczegóły sprawy naprawy.
NAPRAWA
- Jeśli to Twój pierwszy kontakt z nami - na podany e-mail otrzymasz dane logowania do strony vasup.pl
- W każdym momencie możesz skontaktować się z osobą obsługującą Twoją sprawę.
- Możesz śledzić postęp sprawy logując się do swojego konta lub prowadzić korespondencje odpowiadając na otrzymany email.
- Jeśli posiadasz u nas konto z innych reklamacji, nowy nr sprawy automatycznie zostanie dopięty do Twojego konta.
- •••
- Wszystkie informacje na temat reklamacji zawsze masz w panelu VASUP.PL jest to najszybsza form kontaktu w sprawach serwisowych.