Frequently Asked Question

Jak przebiega proces naprawy?
Ostatnio odświeżony około miesiąc temu

ZGŁOSZENIE

  • Wypełnij zgłoszenie na stronie  a w odpowiedzi skontaktuje się z Tobą nasz konsultant techniczny.

DIAGNOSTYKA

  • w pierwszej kolejności spróbujemy zdalnie usunąć problem - w 95% przypadków - sprawę można rozwiązać za pomocą zdalnej pomocy.

NUMER NAPRAWY

  • na podany email otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i numer zgłoszenia, numer twojego zgłoszenia jest numerem sprawy (naprawy). Przez cały przebieg naprawy ten numer będzie identyfikował Twoje zgłoszenie. Jeśli producent nada własny numer naprawy identyfikujący w jego serwisie - dodamy w opisie zgłoszenia. Otrzymasz informację o podjętych działaniach i instrukcję postępowania. W każdym momencie możesz zalogować się w panelu vasup.pl aby dopytać o szczegóły sprawy naprawy.

NAPRAWA

  • Jeśli to Twój pierwszy kontakt z nami - na podany e-mail otrzymasz dane logowania do strony vasup.pl
  • W każdym momencie możesz skontaktować się z osobą obsługującą Twoją sprawę.
  • Możesz śledzić postęp sprawy logując się do swojego konta lub prowadzić korespondencje odpowiadając na otrzymany email.
  • Jeśli posiadasz u nas konto z innych reklamacji, nowy nr sprawy automatycznie zostanie dopięty do Twojego konta.
  • •••
  • Wszystkie informacje na temat reklamacji zawsze masz w panelu VASUP.PL jest to najszybsza form kontaktu w sprawach serwisowych. 
Ta strona internetowa do swojego działania wykorzystuje tymczasowe pliki cookie, jednak w plikach cookie nie są nigdy zapisywane żadne dane osobowe.
Rozumiem

Trwa ładowanie ...